Ligger bra till

På jobbet just nu så har vi en tävling. Vi har haft den hela månaden och den går ut på att uppnå ett visst mål i form av guld, silver och brons. Jag ligger på brons, rolgit nog, med tanke på att jag bara jobbat knappt 5 veckor. Jag är nöjd med min prestation under augusti. Eller jag uttrycker mig som så att jag är brutalt nöjd med min prestation under augusti. Hur låter det? Bra för min del kan jag lova er.

Nu är det sista veckan i augusti och det känns bra. Jag har ett personligt mål att uppnå, förutom bronset som med stor sanorlikhet är säkrat för min del, vilket är att komma upp i budget. Som det ser ut nu så ligger jag ungefär 23 000 ifrån vilket känns som en dröm. Om jag bara kan klara av det tills på fredag så kommer allt att kännas lite bättre än tidigare. 

Det är bara att kötta på och hoppas på resultat! 

Black tie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0