På könshåret

Jag är så nära att  nå budget på jobbet så jag kan känna det. Så härligt. Det blir nästan femtusen extra på lönen om det går hem. Vilket det borde utan problem. Jag har idag och imorgon på mig att lösa det. Om jag lyckas, då blir det fest. Garanterat snudd på könshåret. 

Hade lite strul med Internetet imorse. Fick ingen kontakt förrän 0630. Brukar alltid gå upp runt 0605 och sen sitta och läsa lite bloggar, nyheter, kolla min hembio. Men den här gången (dagen) fick jag istället pilla på det. Oroväckande först. Jag tycker inte om när inte saker och ting fungerar. Nu är allt igång dock. 

Nu är det dags att göra sig i ordning. Ska hinna gå in och pussa flickan hejdå lite extra innan jag far iväg till jobbet. Det ska bli ruskigt intressant idag på jobbet och jag hoppas det går hem. Kanske redan idag? Det får idag utvisa. 

Black tie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0