På väg med design

Jo jag vet att bloggen ser trasig och helt enkelt ful ut. Det är meningen. Just nu i alla fall för jag har inte orkat ta itu med att skapa en personlig design till den. Jag ska skapa än samt fixa lite övriga saker nu i helgen. Sjukt skönt med helg och det är jag verkligen värd efter en slitsam arbetsvecka. Idag är det fredag, vilket känns helt underbart. Jag är på bra humör också, inte varje dag jag känner att kroppen skriker av glädje (av någon anledning..)

Vaknade runt 05:03 och kramade om flickan som låg bredvid mig. Höll nästan på att putta ut henne från sängen. Hoppas hon inte märkte det och straffar mig senare under dagen. Jag höll henne hårt. Det kändes riktigt bra och skönt. En mycket god natts sömn har jag fått. Säkert inte sovit så bra på flera, flera dagar. 

Nåväl, designen alltså. Den kommer under helgen och det plus en rad andra saker.

Black tie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0