Tillbaka

Förlåt för den sega uppdateringen, men jag har faktiskt ett liv vid sidan om datorn och bloggandet. Jag fick precis ett sms från tjejen. Jag har varit lite små orolig nu när hon är ute själv och härjar. Hon ska möta upp en kompis och stanna för att umgås lite med henne. Men jag kan inte undgå att inte bli orolig nu när det är mörkt. Egentligen är det bara ett tecken på att allt är i sin ordning med det känslomässiga. Jag menar, skulle jag inte bry mig ja då skulle det vara kaos där uppe i hjärnkontoret. Alltid nått. Nej men jag älskar henne så det är klart som tusan att jag bryr mig.


Sen när vi är två här hemma så ska vi se på en kvällsrulle. Mysigt så här på en söndag och innan arbetsveckan drar igång igen. Dock så känner jag att jag är extremt utvilad och redo för att tjäna pengar igen i den kommande veckan. Alltid redo, som Torleif skulle ha uttryckt det. 


Black tie. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0