Evigheter sen..

Vet att det var evigheter sen jag skrev här. Så blir det när man har mycket att göra. Bloggen är inte prioriterad längre. Dock så försöker jag ändra på det så gott det går. 

Anledningen till att jag skriver nu är för jag är sjuk och är hemma från jobbet. Känns skumt på ett sätt. Jag har inte varit sjuk på hur länge som helst. Nåväl, nu är jag det och det är en del av livet. Tjejen sover, borde jag också göra men jag var tvungen att ringa Rickard och sjukanmäla mig. Kändes lagom trovärdigt. Får rycka upp mig och komma tillbaka till arbetet imorgon. 

Laddar batterierna idag och kör på imorgon igen om inget förvärras under dagen. 

Black tie. 

Kommentarer
Postat av: Yasmine the kawaii fan ^^

Krya på dig Marcus :)

2008-09-25 @ 11:39:07
URL: http://yasmiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0