För försäljning

Säljer nu mina gamla trotjänare till hemmabio system. Mitt Logitech Z5500 system ligger ute på blocket i hopp om att bli sålt snarast. Jag har sänkt priset kraftigt så det borde inte vara något problem att få det sålt menar jag. Lade upp allt igår kväll runt 2330 tiden så det lär väll ta fram mot eftermidagen innan jag får något svar. 

Men det var som få vad klockan rusar iväg. Måste in i duschen och göra mig i ordning för jobbet. Vaknade lite sent idag. 0630 istället för 0600 så det blev aningen stressigare med frukosten och allt det där. 

Skriver senare. Önska mig lycka till med annonsen. Som du föresten hittar här. http://www.blocket.se/vi/17911488.htm?ca=12_s. 

Black tie. 

På väg att bli såld. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0