Mästarlurarna

Jag är helt såld. Helt jävla såld på dessa små och gamla lurar. Jag har sett folk ha dem i flera år. Alltid undrat hur alla kan ha dessa lurar och va nöjda med dem. Nu förstår jag varför så många har dem, samt varför dem har vunnit så många priser genom åren. Det är helt underbara. Riktiga mästarlurar! 

Jag syftar just precis på Koss Porta Pro. Jag har haft Koss tidigare när jag gick på gymansiet i ettan eller tvåan. Dem gick sönder och efteråt köpte jag Sennheiser (som jag tyckte om hur mycket som helst) som senare gick sönder. Det är alltid sladden som varit prolemet när det kommer till hörlurar som jag har. Typiskt. Alltid glapp på något vis. 

Efteråt blev det Sony som jag har fortfarande idag. Sony MDR V700 DJ lurar. Mycket bra lurar och mycket sköna att ha på sig. Stänger ute allt ljud och låter mycket bra. Dock så blev jag grymt imponerad av dessa Porta Pro lurar när jag fick provlyssna på jobbet. Aldrig har jag hört en sån stilren diskant och mäktig bas i ett par hörlurar. Dem är extremt lättdrivna, jämfört med Sony lurarna som är ett monster till storlek i jämförelse. Porta Pro lurarna och min iPod är som bästa vänner. Även datorn tycker om dem. Ljudet är helt makabert! Jag är helt såld, återigen, Porta Pro. Vilka Mästarlurar! 

Lätt värda 299 kronor, om inte mer. Det är inget att snacka om. Dessutom finns de nu i rött utförande. Skaffade mig dem röda eftersom alla har knatat runt med de blå i några år nu. Alltid nått. Köp dem. Det finns inget att diskutera.

Black tie.

 

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nej juste, det finns inget att diskutera. Får bli nästa inköp, helt klart! :)

2008-09-05 @ 11:15:29
URL: http://yasmiiine.blogg.se/
Postat av: Yasse

Sådär ja! Nu är dom beställa på Webhallen, hoppas jag kan hämta ut dom redan imorn :) Dom brukar ju vara snabba på sånt där. Kram :D

2008-09-09 @ 11:59:01
URL: http://yasmiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0