Såld

Igår så var det en stressad dag för mig. Jag hade en bra men fartfylld dag på jobbet där jag arbetade samtidigt som jag mejlade till en rad personer som var intresserade av det högtalarsystem jag satte på blocket. För att göra en lång historia kort så slutade försäljningen på 1700 kronor. Jag ville ha 1500 för högtalarna från första början. Så försäljningen steg ganska mycket faktiskt. Tyvärr Robert, det blev inte några högtalare för din del. Du får försöka igen någon annan gång. Vem vet, kanske har du mer tur då. (Fast då får du bjuda mer än vad du hostade upp om det ska bli någon affär.)

Det var en pappa som kom hem till oss och köpte dem, i kostym och hela köret. En stilig man som hostade upp slantarna och vi hjälptes åt att pressa ner högtalarna i kartongen. Nu är dem sålda. Blev faktiskt nöjd, väldigt nöjd. Men jag måste erkänna att det blev aningen tomt nu. På ett sätt är det bara bra då det var sladdar från bakhögtalarna på golvet som jag inte hunnit eller orkat fixa. Nu när jag köper nya högtalarna, för pengarna jag fick samt mer pengar från kontot, så ska jag fixa med kabellister och ha mer ordning på grejorna. 

Längtar verkligen till slutet på månaden nu. Då lägger jag en beställning på ett nytt och fräscht hembiosystem. Jag har redan valt ut det som jag kan tänka mig. Flickan är på så det är bara att köra på det helt enkelt.

Black tie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0