Shoping

Var en sväng med Roberto och Mogelito igår efter jobbet och gjorde en del inköp. Änltigen var det läge att handla lite. Kom hem med ett par skor, som för övrigt ska användas på Andreas tillställning, som var grymt snygga. Det var Morgan som fick upp ögonen för dem först. Jag insåg efter en stund vad det var han tittade på och efter att jag privat skorna var det bara att slå till. Foten sögs ner i ett fakum kändes det som. En härlig, underlig men samtiigt bekväm känsla. Tror att han blev aningen avundsjuk om inte annat. 

Kom även hem med en present till flickan. Hoppas hon blev glad, men det tror jag. Hon är sjuk nu och allt så det kan vara roligt att få något oväntat. Fick med mig glass och honung till henne också. Bättre än alvedon från apoteket. En skjorta till mig kom med hem också, samt lurarna. Puh! Det var en snabb, bra och intensiv shopingrunda vi tog igår. Det behövde jag. 

Kan lägga upp bilder på skorna lite senare idag efter jobbet. Bara för att. Grr!

Black tie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0